luni, 27 decembrie 2010

Craciun in 4!






E primul Craciun in 4...cine se gandea anul trecut ca in 2010 vom fi patru :). A fost frumos pt ca am petrecut ca in fiecare an la parintii mei, i-am vizitat si pe nasi. Radu s-a simtit bine la bunici pt ca a fost tare cumintel, nu prea a plans mai deloc, a zambit cu toata lumea...zambeste din ce in ce mai des, dimineatza e cu zambetul pe buze, e un scump:).A dormit bine, prima oara cand a dormit de la 11 pana la 5 dimineata fara trezire pt papa, apoi la 5 a mancat si a dormit pana la aproape 8.
Andreea la fel, daca e cu verisoara Diana nu-i mai trebuie absolut nimic, se trezeste cu Diana in gand, seara la fel adoarme cu gandul la Diana...e topita dupa ea.Se joaca asa frumos amandoua, desi Diana e mai mare, aproape 5 anisori.
A venit si verisoara Alexandra, a fost foarte frumos ca ne-am reunit cu totii si a fost casa plina. Mosul a fost darnic anul acesta...Andreea a primit un calut numai bun de calarit, jucarele diverse, caciulita cu fular iar Radu cateva hainute si un set de jucarele adecvate varstei lui:).
A doua zi de Craciun la intoarcere spre casa ne-am oprit pe la tusi Cati si ne-am revazut si cu Alexandra, cealalta verisoara, cu unchiuletii si tusicile din partea lui tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu