duminică, 19 decembrie 2010

Radu la 2 luni jumate



14 dec 2010 G=6100 gr, din pacate a scazut in greutate...a avut parte Radu de prima lui raceala, mucisori si tuse, fara febra...raceala luata cred de la surioara lui Andreea. Speram sa nu ia nici un virusel dar uite ca nu e mereu cum vrem.

De la 3 saptamani doarme numai pe burtica, pe spate doarme numai in carucior cand iesim afara. Incercam sa iesim aproape in fiecare zi afara, dar acum cu frigul asta nu putem sta mult iar daca ploua stam in casa, inca nu am apucat sa iau husa de ploaie pt carucior si chiar daca as avea nu cred ca as avea chef sa ma plimb prin ploaie pe vreme rece mai ales.
De vineri a inceput sa ninga si s-a depus un strat bunicel de zapada, asa ca bebe a avut parte de prima lui zapada.
Si-a reglat cat decat si somnul de noapte, nu se mai trezeste la o ora sau 2 cum era la inceput ci doar de 2 ori pe noapte si programul asta il are cam de o saptamana. Sper sa tina tot asa si de ce nu in curand cu doar o trezire pe noapte:D
Si ziua papa mai rarut, trec si 3 ore uneori, dar de regula cam la 2 ore, 2 ore jumate papa. Sunt si zile cand papa mai des.... de cateva seri tot plange fara sa pot sa-l linistesc in vreun fel...eu tot sper sa nu fie colici...ma gandesc asa tarziu, la aproape 3 luni?!? Ce-i drept nu i-am dat nimic pt colici desi am luat tot arsenalul...la Andreea ii tot dadeam picaturi diverse dar lui nimic si nici nu cred ca-i voi da. Am incercat cu Infacol la un moment dat si mai rau plangea asa ca am renuntat.
In curand vine Craciunul, abia astept, e primul Craciun in 4 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu