duminică, 2 ianuarie 2011

Revelion 2011




LA MULTI ANI !!!!


Am petrecut Revelionul la prietenii nostri Marian si Madalina, o ora a stat si Andreea apoi tati a dus-o acasa ca erau parintii mei la noi iar dupa miezul noptii m-am intors si eu acasa cu Radu. El a petrecut cu noi, nu aveam cum sa-l las acasa pt ca trebuie sa fie mami cu el sa-i dea sa pape:).A fost cumintel, a papat,zambit,gangurit, dormit. Gangureste din ce in ce mai mult, e tare dulce. Daca vorbesti cu el iti raspunde si e f atent, scoate sunete haioase si dulci:).
Am vrut sa vin acasa pana in miezul noptii sa prindem noul an toti 4 dar Andreea a adormit de pe la 11 asa ca am revenit dupa 12 noaptea.
A fost un revelion f linistit, nici nu avea cum sa fie altfel cu 2 prichindei mici. Chiar daca a fost linistit a fost f frumos pt ca suntem toti 4!
La multi ani 2011!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu