duminică, 19 decembrie 2010

Andreea la 1 an si 5 luni



Nu am mai scris de foarte mult timp despre Andreea...si a evoluat asa mult, se vad diferente mari de la luna la luna.
Il iubeste pe bebe dar are momente de gelozie...mai ales cand raman singura cu ei 2 si atunci vrea sa stau numai cu ea, plange daca cumva il iau pe bebe in brate.
Intr-o zi a vrut sa-l ia in brate din balansoar si sa se urce ea...ii striga lui Radu :"Gata, gata" si se chinuia sa-l ia in brate sa-l dea jos, era asa haioasa.
Vorbeste foarte mult, nu-i tace gurita deloc toata ziua.
M-am hotarat sa trec aici toate cuvintele pe care le stie...desi mi-e ff greu pentru ca sunt foarte multe. Dar am sa incerc sa scriu ce-mi aduc aminte. Ea de vorbit a inceput pana intr-un anisor cu cuvinte simple...acum formeaza si propozitii simple.

-mama,tata, mami, tati, bebe Adu(Radu), Deea(Andreea), mamaie,pepe(tataie Petrica), apa, baie, caca, papa sunt la ordinea zilei.
Stie si o parte din unchi, matusi, verisoare: Mai(Mari),Geoge(George),Daua(Diana),Adi,Cata,Maan(Marian),Oni(Moni);Ada(Mada),

Animale:
-pisipisi-pisica
-am,am-catel
-cau=calu
-dibu=cerbul
-ghibi=zebra
-utiu=ursul
-tigu=tigru
-acaco=broasca
-cacau=cucurigu
-tuta=maimuta
-papaga=papagal
-icu=melcul
-oca=foca
-iu=leul
-cato=castor
-coto=sconcs
-gagu=cangur
-pete=peste
-upa=vulpea
-tup=iepuras
-pocu=porcul
-cau=calul
-meea=balena
-ape=sarpe
-ato=raton
-chita=soricel
-pingu=pinguin
-ia=magarus
-mana=urs panda
-iciu=ariciul
-tatu=elefantul
-bubu=bufnita
-tuts=strut
-itsa-vevrita

Personaje de desene animate:
-micma=mickey mouse
-imi=mini
-puto=pluto
-dodoga=donald duck
-pa=printesa alba ca zapada
-ounghi=mowgli
-piti=piticii
-babi=bambi
-gudi=gufi
-pitu=printul

Diverse:
-bibu=biberon;
-ecu=ochi
-chema=crema;
-pina=perna
-eta=suzeta;
-atama-lasa-ma
-pode=poze;
-tucu=suc
-tatu=ceasul;
-picu=pixul
-ca=cald;
-ece=rece
-pace=place
-gomanda=telecomanda
-atu=altul, alta
-guoi=gunoi
-ciopei=ciorapei
-titu=fesul
-opa=sus/jos
-puti=pufuleti
-cecei=cercei
-babo=bravo
-baba=banana
-poua=ploua
-igea=mingea
-pit=lipit
-titsa=fetita
-aciu=hapciu
-cata=canta
-mani=bani
-pats=parts
-popocaua=portocala
-popocaiu=portocaliu
-gambenghe=galben
-otu=rosu
-gagan=leagan
-opotete=clopotel
-popotete=papusele
-copii=copii
-gogotete=covrigei
-catea=cartea
-piica=painica....si lista poate continua....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu