joi, 8 septembrie 2011

Ce a mai facut Radu

Nu am mai scris de f mult...poate ca as fi gasit putin timp sa scriu...dar am lasat de azi pe maine si a trecut ceva de cand n-am mai scris.
Sunt multe noutati...radu e un strengarel si jumatate, merge de-a busilea de pe la 8 luni...acum merge tinut doar de o manuta si prin casa se agata de antemergator, de o masinuta cu maner pe care le impinge singurel, merge pe langa pat, se ridica, face genoflexiuni des :), ne jucam de-a cucu-bau.
Spune mama, primul cuvand pe care l-a rostit..si cred ca de pe la 9 luni dc nu ma insel(n-am notat la timp si am uitat...), in loc de tata zicea "caca" si mai nou "dada". Cand vrea apa face "brr-brr" dar in acelasi timp "brr-brr" inseamna si masina, tricicleta, cam tot ce are roti :d.

Recunoaste calul care e "ca", leul si imita sunetele scoase de leu, catelul(chiar scoate sunete cu "am-am"), pisica care face "iau", vacuta care face "mm-mm".
Mai nou cand mancam ceva si vrea si el, ca oricum e un pofticios mic si vrea mereu ce mananca altul, face uin fel de cla-cla cu limbuta, n-ai cum sa-i rezisti:d, eu ii zic pofticila. Oricum nu primeste decat ce are voie sa pape...mancarea nesanatoasa nu are ce cauta in alimentatia lui.

La capitolul mancare stam binisor...papa cam de toate, adica de mai bine de 2 luni nu mai vrea pasat...mananca ce mananca si andreea: ciorbite de pui/legume, ardei umpluti cu orez/carne de pui, ghiveci de legume, mancare de cartofi....fructele cu branzica dimineatza si iaurtul seara. Rar sa refuze mancarea, el gusta din tot ce-i fac...uneori mananca mai bine, alteori mai putin. In schimb bea laptic de la sursa dimineatza, seara si cand trebuie sa faca nani peste zi...alteori dc nu-i place mancarica...serveste lapte in loc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu