joi, 8 septembrie 2011

Ce a mai facut Andreea



Andreea e o scumpete de fetita, vorbeste aproape orice, pronunta orice cuvant aude, leaga propozitii, fraze, de mult timp...poti lega conversatii cu ea lejer si ma inteleg cu ea cand iesim afara. Ii explic ca sunt singura cu ei si mi-e greu sa fiu atenta la amandoi...si nu fuge departe de mine si de Radu...cand ma indepartez eu de ea imi spune :"mami, sunt singurica, vino inapoi".
In continuare tati e pe primul plan...nimic nu se poate fara tati, tati in sus, tati in jos...ii e dor de tati cand e la munca, dimineatza cand pleaca il petrece la usa si se tine pret de cateva secunde de piciorul lui si il roaga sa o ia la munca cu el :)
Acasa are grija de Radu, atat cat stie ea...de multe ori cand am ceva la bucatarie sau la baie...o rog sa stea cu el sa nu fie singurel...si se joaca impreuna, de multe ori am surprins-o cand ii arata in cartea cu animale fiecare animal in parte, cu explicatii, ce sa mai, am fata mare :)
Nu-l loveste, nu se poarta urat cu el..dar se cearta amandoi pe jucarii si au atatea...deja au inceput. Radu nu se lasa mai prejos, ea la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu